Отримання дублікатів РАЦС, довідок з архіву, апостиль
Офіційні документи, що видані уповноваженими органами влади є основою правової взаємодії в сучасному суспільстві між громадянами та державою. Адже вони супроводжують людину майже в кожному аспекті її життя – від побутових питань до реалізації власних громадянських прав. Однак, досить часто трапляються на практиці ситуації за яких оригінали офіційних документів втрачаються чи з часом псуються. В таких випадках постає питання про те – яким чином можливо отримати дублікати відповідних офіційних документів? Адвокати з Одеського центру сімейного права нададуть відповідь на це питання та розʼяснять головні особливості даної тематики.
Ми давно для себе вирішили, що хочемо бути найкращими у своїй галузі — сімейному праві.
Сьогодні наш Центр впевнено займає лідерство у цьому напрямку, при цьому адвокати Центру захищають інтереси клієнтів не лише в Одеському регіоні, але й по всій Україні, у країнах ближнього зарубіжжя.
Отримання дублікатів документів із РАЦСу
Дублікат свідоцтва про державну реєстрацію акту цивільного стану видається у випадках, коли його оригінал було вкрадено, загублено, пошкоджено чи знищено. Для того, щоб отримати повторно необхідні свідоцтва особа звертається до місцевого відділу РАЦС, при цьому її місце проживання не важливе. Також для отримання відповідного документу може звернутися офіційний представник особи, однак його повноваження повинні бути обовʼязково засвідченими.
Звертатися до РАЦС потрібно із наступним пакетом документів:
- заява – подається особисто або через уповноваженого представника;
- документ, що посвідчує особу заявника (наприклад, паспорт громадянина України та РНОКПП);
- у разі зміни прізвища, в тому числі у зв’язку зі шлюбом, копії документів, що підтверджують згадані зміни;
- копія витребуваного свідоцтва (за наявності);
- квитанція про сплату державного мита.
Отримання архівних довідок
Одержати довідку з архіву можуть як юридичні, так і фізичні особи. Як правило з архіву можна зробити запит на отримання такої інформації:
- соціально-правового характеру – інформація про трудовий стаж, освіту, підтвердження громадянства, проходження військової служби тощо;
- тематичного характеру – інформація, що стосується конкретної проблеми чи події за вказаний період;
- майнового характеру – інформація, що стосується підтвердження майнових прав на землю та нерухоме майно;
- персонального характеру – інформація, що стосується самого заявника або інших осіб (наприклад, біографічний та генеалогічний запити).
Загальні терміни для обробки запиту про одержання архівної довідки складають 1 місяць з моменту його отримання.
Оформлення апостиля на документах
Апостиль – це спеціальний штамп, що засвідчує справжність підпису, печатки та повноважень посадової особи, що видала документ. Фактично апостиль здійснює функцію міжнародної легалізації документа, що дозволяє його використовувати за кордоном у країнах, які є учасниками Гаазької конвенції 1961 року.
В Україні апостиль можливо поставити на офіційних документах, що видані судовими органами влади, відповідними освітніми закладами, нотаріусами, органами РАЦС тощо.
Загальна процедура отримання апостиля передбачає звернення особи до уповноваженого органу, який має право наносити цей штам (наприклад, Мінʼюст, Міносвіти тощо).
Переваги співпраці з адвокатами з Одеського центру сімейного права
Оскільки наша компанія досить давно працює у сфері юриспруденції, то ми цілком розуміємось на тому яким чином можливо швидко отримати дублікати з органів РАЦС, різні види архівних довідок та за потреби оформити апостилювання необхідного документа. При цьому наші адвокати мають налагоджені механізми співпраці з відповідними державними установами, а тому ми надаємо всебічну правову підтримку в оперативному та коректному оформленні всіх необхідних документів для клієнтів компанії.
Таким чином, звертаючись до адвокатів з Одеського центру сімейного права вам не потрібно зайвий раз турбуватися про те чи буде правильно оформлений відповідний документ, оскільки усі юридичні тонкощі ми повністю беремо на себе та зводимо до мінімуму участь клієнтів в отриманні правових послуг.
Коротка консультація по телефону | безкоштовно |
Подробная консультация по телефону/Viber/другому мессенджеру | від 1000 грн./40 хв. (входить у вартість подальших послуг) |
Первинна консультація в офісі | від 1000 грн./40 хв. (входить у вартість подальших послуг) |
Вивчення документів | від 3000 грн |
Погодинна оплата послуг | від 2000 грн./60 хв. |
Складання документів правового характеру (заяви, клопотання, позовні заяви, відгуки, пояснення тощо) | від 2000 грн |
Складання апеляційної, касаційної скарги | від 5000 грн |
Складання правового висновку адвокатом (в т.ч. для посольств, консульств) | від 5000 грн |
Складання договорів | від 3000 грн |
Адвокатський запит | від 3000 грн |
Представництво інтересів у суді чи інших органах | від 3000 грн./засідання |
Розлучення — справа не з приємних, але ці юристи зробили з нього майже святкову процедуру! Все оформили швидко, чітко і без танців з бубном. Ніхто не тягнув кота за хвіст, не “забував передзвонити”, не годував обіцянками — працюють чітко, як швейцарський годинник. Це найкращі й найнадійніші юристи, яких не страшно впустити у своє життя в найскладніший момент. Замість драми — спокій, замість нервів — кава і підписані документи. Рекомендую всім, хто хоче розійтись по-людськи і без нервових клітин на мінус 🙌
Шановний Святослав Олександрович Щиро дякую Вам, Марії та всій вашій команді за допомогу та професійну підтримку. Завдяки Вашій глибокій обізнаності в законодавстві, уважності до деталей та чіткій стратегії, вдалося вирішити складну ситуацію, і не одну. Бажаю Вам подальших успіхів, професійного розвитку та вдячних клієнтів. Якщо у майбутньому мені чи моїм близьким знадобиться юридична допомога, я з упевненістю звернуся саме до Вас.
Ця юридична компанія допомагала оформлювати розлучення. Ми прийшли до офісу тільки один раз - усе інше компанія робила сама. Усе пройшло швидко, спілкування через Телеграм. Окрема подяка Марії за терпіння. Навіть документ відправили за кордон. 5/5
Беззаперечно один з найкращих адвокатів - Святослав Чумаченко. Відповідальне виконання своєї роботи та поставлених задач. Дякую за все, що Ви зробили і продовжуєте робити ☺️
Хочу виразити свою щиру вдячність Чумаченко Святославу та його команді за високу якісь та оперативність у наданні кваліфікованої правової допомоги у вирішенні складних сімейних питань. Не одна наша складна справа, вирішення якої прирівнювалось до нуля, була виграна завдяки компетентності, професіоналізму, цілеспрямованості та відповідальному підходу до виниклих проблем. Чумаченко Святослав впродовж тривалого часу послідовно, грамотно, аргументовано та професійно захищав мої інтереси. У процесі співпраці я переконалась у високій кваліфікації Святослава та його команди, що дозволяє їм успішно вирішувати будь-які за складністю завдання. Однозначно рекомендую!!! Бажаю вам подальших професійних успіхів та процвітання!